Satış Sonrası Hizmetler

Anasayfa Satış Sonrası Hizmetler

Uzun yıllar aynı performansla çalışan sistemler için…

Sahip olduğunuz sistemin uzun yıllar yüksek performansla kullanımı ve değişen teknolojiye uyumu en az satış öncesi ve satış süreci kadar önem taşır. 

Satış sonrası servis ve periyodik bakım hizmetlerimiz sayesinde müşterilerimiz ürünlerini uzun yıllar ilk günkü verimiyle kullanırlar. 

Müşterilerimizin değerli vakitlerini işlerine odaklamalarını sağlamak için onların tüm Bilgi Teknolojileri altyapı ve işletim sistemlerinin sürekliliğini sözleşmeli ve sözleşmesiz destek hizmetleri ile sağlıyoruz.

Kurumsal iletişim altyapısını oluşturan sistemlerin kesintisiz ve uzun ömürlü çalışabilmesi için Sözleşmeli hizmet alınmasını öneriyoruz.

 

Sözleşmeli hizmetler kapsamında sizlere “Uzaktan” ve/veya “Müşteri Yerinde” hizmet veriyor, kurduğumuz sistemlerin doğru ve verimli çalışabilmesi adına takiplerini yapıyoruz.

Sözleşmeli destek ve bakım hizmetlerimiz kapsamında aşağıdaki avantajları sunuyoruz;

  • SLA tanımlı destek hizmeti
  • Sistem güncellemelerin düzenli kontrol ve uygulanması
  • Periyodik bakım ile problemlerin daha önce tespiti ve önleminin alınması sistemin sürekliliğini garanti altına alma
  • Sistemlerin kritik parçalarının yedek tutulması ve arıza durumunda hızlıca değiştirilerek sistem sürekliliğin sağlanması
  • Servis maliyetlerinin yıllık olarak sabitlenmesi ve sürpriz maliyetlerle karşılaşılmaması
  • Yeni talep ve ihtiyaçlar için danışmanlık hizmetlerinin verilmesi
  • Düzenli raporlama ile sistem üzerinde oluşan problemler, bu problemlerin çözüm süreleri ve ne şekilde çözüldüğünü takip etme.

Destek ve Bakım hizmetlerimiz, maliyet ve riskinizi düşürürken, verimliliğinizi arttırarak firmanızın rekabet gücünün devamlılığını sağlamayı hedefliyor.

 

Müşteri Odaklı, hızlı ve kaliteli servislerimiz ile her daim hizmetinizdeyiz.