Saphira Çağrı Merkezi Agent Özellikleri

Anasayfa Saphira Çağrı Merkezi Agent Özellikleri

Saphira Çağrı Merkezi Agent Özellikleri

Saphira SoftPhone Agent uygulaması, çağrı merkezi kullanıcılarına kolayca işlem yapması için birçok özellik sunar. Uygulama üzerinden Çağrı Merkezine giriş / Çıkış / Mola işlemleri kolayca yapılır. Free Seating özelliği ile kullanıcı kendisini tanıtır ve tüm yetkileri ilgili bilgisayarda kullanılır hale gelir.
  • Free Seating
  • Ekran kayıt özelliği
  • Login / Logout
  • Mola işlemleri
  • Otomatik cevap özelliği
  • Takım Lideri / Yardım isteği
  • Yedeklilik için birden fazla servere kayıt
Kullanıcı özellikleri
Uygulama üzerinde Agent aşağıdaki işlemleri yapabilir.

 

Otomatik Cevaplama

Gelen telefonlarda agent kulaşında kısa bir sinyal sesi duyar ve çağrı otomatik olarak cevap verilir.

Numara Tuşlama

Müşteri temsilcileri numara tuşlayarak harici arama yapabilirler.

Konferans

Konferans başlatıp, birden fazla numarayı arayarak konferansa dahil edebilirler.

Çağrı Transfer

Agent görüşmekte olduğu bir çağrıyı, Başka bir Agente, IVR’a, Başka bir kuyruğa yada SesliPosta merkezine transfer edebilir.

Çağrı Bekletme

Agent işlem yaparken arayan müşteriyi bekletmeye alabilir. Bu işlem sırasında müşteri bekleme müziği olarak tanımlanan ses dosyasını dinleyecektir.

Ekranın Kaydı

Gerekli durumda manuel olarak kullanmakta olduğu bilgisayarın ekranını mouse hareketleri dahil kaydedebilir. kaydedilen ekran videosu otomatik olarak takım liderlerinin erişebileceği server ortamına transfer edilir.

Kara Listeye Kayıt

Kötü amaçlı aramalarda arayanın tekrar çağrı merkezine erişmesi istenmezse. Kullanıcı arayanı kara listeye ekleyerek bu işlemi gerçekleştirebilir. Kara listede kalma süresi ve kara liste onay mekanizması yönetici tarafından belirlenir. 

Takım Lideri ile Mesajlaşma

uygulama üzerinden Takım Liderine soru sorabilir yada yardım isteyebilir

Login / Logout

Mesai başlangıç / bitiş işlemleri yapabilir

Mola

Mola konumuna geçip, mola konumundan çıkabilir.