Saphira Çağrı Merkezi (Outbound) Giden Çağrı Özellikleri

Anasayfa Saphira Çağrı Merkezi (Outbound) Giden Çağrı Özellikleri

Saphira Çağrı Merkezi (Outbound) Giden Çağrı Özellikleri

Dış arama (OUTBOUND) Veri tabanında kayıtlı olan müşteri yada müşteri adaylarının çağrı merkezi agentleri tarafından aranmasını ifade eder. Aranması gereken veriler XLS ortamından sisteme kolayca aktarılabileceği gibi mevcut kayıtlar içinden gelişmiş filtreleme uygulanarak ta arama başlatılabilir.

Arama işlemleri yönetici tarafından belirlenen kurallar doğrultusunda yapılır ve Müşteri temsilcilerine dağıtılır. Saphira Contact Center aynı anda hem gelen çağrılara cevap verip hem dış arama yapılmasına olanak sağlar. MIX modda gelen çağrıları cevaplaması için ayrılan Müşteri Temsilcisi sayısından fazla serbest agent varsa, Sistem bu Agent’ler için otomatik aramayı başlatacaktır.

·       Predictive Auto Dialer

Yüksek sayıda müşteriye en kısa zamanda ulaşılmasını sağlamak için kullanılacan yöntemdir. İki çağrı arsında, Kullanıcılara en az boşta kalma süresi harcatır. Agent logout yada mola konumuna geçmediği sürece sistem yeni çağrı bağlayacaktır. 

·       Progressive/Power Auto Dialer

Bu arama yöneteminde agentler serbest kalmadığı sürece sistem yeni bir arama başlatılmaz. Agent Serbest kamla süresi daha yüksek olmasına rağmen aranan müşteriler telefona cevap verdikleri anda Müşteri Temsilcisine bağlanırlar. 

·       Preview Auto Dialer 

Müşteri Temsilcisi müsait konumda bulunduğu sürece önündeki ekrana aranacak müşteriye ait bilgileri içeren form açılır. Böylece arama yapmadan önce konu hakkında bilgi sahibi olur. Sistem bu esnada aramayı gerçekleştirir ve görüşme yapılmasını sağlar.